.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجابت كارگران، سرمايه اصلي مازندران است
حضور كارگران انقلابي و مومن در عرصه هاي هشت سال دفاع مقدس تعيين كننده بود / اين قشر تلاش گر هم چنان با ايثار و فداكاري، نقش خود را در راستاي اعتلاي توليد و سازندگي كشور ايفا مي نمايد

به گزارش روابط عمومي استانداري، سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران در نشست با تشكل هاي كارگري استان گفت: جامعه كارگري همواره با آگاهي و بصيرت در صحنه هاي مختلف انقلاب اسلامي حضوري فعال داشته است.

وي حضور كارگران انقلابي و مومن در عرصه هاي هشت سال دفاع مقدس را تعيين كننده توصيف كرد و بيان داشت: اين قشر تلاش گر هم چنان با ايثار و فداكاري، نقش خود را در راستاي اعتلاي توليد و سازندگي كشور ايفا مي نمايد.

طاهايي با بيان اين كه امروز سرمايه اصلي مازندران و كارآفرينان، نجابت كارگران اين سامان است، اظهار كرد: بايست گام هاي جدي تري براي رفع نيازمندي هاي اين قشر نجيب و شريف برداشت.

 استاندار با اشاره به اين كه امسال در 30 هزار هكتار از مزارع برنج مازندران نشاء مجدد اتفاق افتاد و در 84 هزار هكتار نيز انجام كشت مجدد پيش بيني مي شود، اظهار نمود: كارگران و زحمت كشان مازندراني در همه جبهه هاي توليد، به نحو بايسته رسالت خود را به انجام مي رسانند.

نماينده عالي دولت در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به هفته دولت، گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان والامقام رجايي و باهنر، ياد آور شد: اخلاص، خداباوري و مستضعف نوازي شهيدان رجايي و باهنر پس از بيش از سه دهه، ياد و خاطره آنان را سال به سال در ذهن ها و قلب ها درخشنده تر مي نمايد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.